سه شنبه ٠١ فروردين ١٤٠٢
 
تقویم
اوقات شرعی
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 4744
 بازدید امروز : 81
 کل بازدید : 3131810
 بازدیدکنندگان آنلاين : 6
 زمان بازدید : 0/0938

بخش های مختلف:

کارشناس مالی: 

محمدعلي عاملي کارشناسی مديريت

رسیدگی به اسناد مالی ، ثبت صورت ریز هزینه ها در سیستم مالی دانشگاه و رسیدگی به امور مربوط به تنخواه گردان ها و مطابقت موارد پرداختی به پیمانکاران با قراردادها و توافقنامه ها ، انجام امور مربوط به بیمه و مالیات و ارتباط با سازمانهای تامین اجتماعی و اداره امور مالیاتی



اداره انبار اداره اموال صندوق رفاه:

  کارشناسی حسابداری

اداره انبار:ارتباط تنگاتنگي با اداره تدارکات دارد و وظيفه اصلي آن کنترل موجودي انبار و ارسال به موقع کالا و خدمات خريداري شده به واحدها ، تعيين خط مشي در خصوص چگونگي نگهداري اقلام و کالاها مي باشد.

اداره اموال :از وظايف اين اداره تهيه فهرست اموال موجود و سالم ، مستهلک شده ، اسقاط و يا غير ضروري ، نگهداري حساب کليه اموال منقول و ثبت به موقع مشخصات اموال در دفاتر مربوطه است.

صندوق رفاه: انجام و اداره امور مربوط به وام های تخصیصی از طرف وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و یا منابع داخلی صندوق رفاه

 


کارشناس مالی دانشجویی:

محمدعلي عاملي کارشناسی مديريت

انجام امور مربوط به شهریه دانشجویی شامل تعریف فرمول شهریه ،دریافت و  ثبت فیش های بانکی ، دریافت و وصول چکهای شهریه ، ثبت تخفیفات شهریه و سایر امور مربوط به شهریه

 


 


سئول دفتر رياست و مسئول انبار و اموال:

رضا جهان محمدی کارشناسی علوم سیاسی

وظيفه ي اصلي اين اداره پيش بيني و تهيه مايحتاج اداري ، تهيه و تنظيم برنامه ي خريد کالاهاي مورد نياز ، انجام مراقبت هاي لازم در مورد خريد ، حمل و نقل و تحويل سالم اقلام تدارکاتي به اداره انبارها جهت پشتيباني از حوزه هاي مختلف دانشگاه است.



اداره خدمات اداره امور پرسنل -  اداره انتظامات:

اداره خدمات:امور مربوط به تعمير و تنظيف ساختمان ها و وسايل اداري جزء وظايف اين اداره است، همچنين برنامه ريزي نحوه ارائه خدمات در برگزاري کليه مراسمات ، جشن ها ، همايش ها و... مربوط به اين اداره مي گردد.

اداره امور پرسنل: عمده ترين وظايف اين واحد ، برنامه ريزي و اخذ مجوز لازم در جهت جذب و استخدام منابع انساني ، تهيه ي طرح هاي مربوط به امور رفاهي کارکنان و تنظيم امور کارگزيني صدور احکام، اعمال و اجراي آيين نامه و بخشنامه هاي مربوطه نظير اضافه کار ، انجام کليه امور مربوط به حضور و غياب کارکنان ، برگزاري تورهاي سياحتي و زيارتي، پيگيري و تهيه بن هاي غير نقدي ، پيگيري و افزايش انگيزه هاي تحصيلي فرزندان پرسنل، ارائه هرگونه پيشنهاد و نظر اصلاحي در زمينه ي امور اداري واستخدامي و..... مي باشد.

اداره انتظامات: نگهداري از اماکن ، محل ها و مجتمع هاي ساختماني متعلق به دانشگاه ، حفظ و برقراري انتظامات در اماکن و ابنيه مذکور و پيشگيري از حريق و ساير حوادث احتمالي جزو وظايف اين اداره مي باشد.


دبیرخانه:

رضا جهان محمدی کارشناسی علوم سیاسی

انجام امور تحريرات ، دريافت، ثبت و بايگاني نامه هاي وارده و صادره ، پيگيري و نظارت بر گردش مکاتبات و اتخاذ تدابير لازم به منظور بهبود فرايند دريافت و ارسال مکاتبات وظايف اصلي دبيرخانه به شمار مي رود.

 

صفحه اصلیIدرباره دانشگاهIاخبارIاطلاعیه هاIنقشه سایت IEnglish
   Copyright © 2012 Shal Islamic Azad University - All rights reserved.